برگزاری مراسم رونمایی از آلبوم دلگفته

برگزاری مراسم رونمایی از آلبوم دلگفته

برگزاری مراسم رونمایی از آلبوم دلگفته با همکاری مهرآئینان مهر و انجمن موسیقی کرمانشاه در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه فرهنگ و هنر.
03/10/1396

مراسم رونمایی از آلبوم دلگفته با همکاری مهرآئینان مهر و انجمن موسیقی کرمانشاه با حضور ؛ آقای تیموری معاونت محترم حوزه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد کرمانشاه-آقای عبدالمالکی معاونت فرهنگی شهرداری کرمانشاه-استاد جواری ریاست محترم انجمن خوشنویسان -آقای فرزاد شاهسواری ریاست انجمن موسیقی-استاد نورپور از هنرمندان بزرگ و سرشناس کرمانشاهی در حوزه موسیقی و خانم جعفری مدیر کل امور مشارکت خیرین دانشگاه علوم پزشکی، روز یکشنبه ۳ دی در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه فرهنگ و هنر برگزار گردید.

این مراسم با سخنرانی دکتر پاکزاد از اعضای هیئت امنای موسسه خیریه مهرآئینان مهر، آقای شاهسواری ریاست انجمن موسیقی و آقای داوود احمدی پور وشعر خوانی خانم صوفی و آقای نیری همراه بود.
درادامه ضمن اجرای قطعاتی از آلبوم دلگفته توسط خالق این اثر آقای داوود احمدی پور، رونمایی از اثر صورت گرفت و در خاتمه حاضرین در این مراسم با خرید این آلبوم موسیقی حمایت خود را از این رویداد فرهنگی و کودکان مبتلا به سرطان اعلام نمودند.